آیا انجام دادن تمرینات باعث گنده شدن بیش از حد عضلات میشه؟ این سوال اکثر خانم‌هایی است که در ابتدا برای انجام تمرینات با وزنه امتناع می‌کنند ولی بعداز گدشت مدتی که با وزنه تمرین کردن ادامه دادن وتاثیرات فوق مثبت آن را دیدنت عاشق تمرینات باوزنه می‌‌شوند.باید بگویم که سیستم بدنی خانم‌ها و هرمونی که در بدن خانم‌ها ترشح می‌شود به گونه‌ایست که اجازه عضله‌سازی زیاد یا رشد زیاد عضله را به خانم‌ها نمی‌دهد مگر با مصرف هرمون‌های مردانه و… که هرکدام عوارض زیادی خواهد داشت.

آیا برای لاغر شدن شکم تمرینات شکم باید انجام داد فقط؟جواب این سوال خیر است چون برای لاغری قسمت شکم به خصوص اگر اضافه وزن زیاد دارید حتما باید حرکات کاردیو حرکاتی که چربی بدن رو از کل بدن کم می کند انجام دهید یعنی به طور موضعی روی شکم لاغری را داشته باشیم امکان‌پذیر نیست، پس حرکات ورزشی با سرعت شدت بالا که ضربان قلب را بالا ببرد که بدن به چربی سوزی بیافتاد وداشتن رژیم غذایی مناسب بسیار مهم است اگر در ضمینه تغدیه سوالی داشتید می توانید با پیغام آنلاین در ارتباط باشید یا با مربیان به طور مستقیم در ارتباط باشید.

آیا افراد لاغر با تمرین با وزنه سنگین چاق می‌شوند؟ به خصوص برای خانم ها خیر شیوه تمرینی متفاوت نیاز دارند که باید زیر نظر مربی حرفه‌ای باشند و  تغذیه آن‌ها به خصوص  بعداز تمرین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

EATNG
Scales

آیا اگر ورزش را کنار بگذاریم اضافه وزن بیشتری می‌گیریم؟ این هم سوالیست که زیاد پرسیده می‌شود در این رابطه باید گفت که ورزش کردن بسیار ضروری است برای سلامت نگه داشتن بدن ودوری از دردهای بدنی وناتوانی از انجام کارها در پیری پس نباید ورزش را به طور کامل قطع کرد که اضاف وزن گرفت مسئله بعدی این است که زمانیکه شما ورزش می‌کنید به دلیل سوخت وساز بالاتر بدن می‌تواند کالری بیشتری دریافت کند زمان‌هایی که تمرین نداریم باید بیشتر مواظب کالری دریافتی بدن باشیم تا دچار اضافه وزن نشویم.

سوالات زادی که پرسیده میشه من تو چه مدت وزن کم می‌کنم؟باید در جواب این سوال گفت اصلا زمان مشخصی نداره چون سیستم بدن هرکی، میزان سوخت‌وساز بدن هرکس متفاوته هرچی سوخت‌وساز بالاتر باشه سریع‌تر وزن کم میکنید. اما به همین یه عامل نیست کم کردن وزن تغذیه شما ومدل تمرینی شما، سلامت فیزیکیتان اهمیت دارد در کاهش وزنتان.

وسوال دیگه این است که من تمرین کردم خوب هم تمرین کردم ولی سایزن کم شدم ولی وزنه سنگین تر نشون میده باید اطلاع داشته باشید که چربی سبک است ولی حجم بالایی دارد برعکس عضله پس زمانیکه شما چربی سوزانده‌اید بیشتر سایزن خودش را نشان خواهد داداز آن طرف عضله سنگین است وحجم کوچکی که در بدنتان بالا می‌رود باعث بالاتر رفتن وزن می‌شود این دلیل بر چاقی یا اضافه وزن نیست به خاطر همین است که در دوران تمرین بهتر است فقط سایز بگیریم نه وزن.